MAKEUP ARTIST KUALA LUMPUR

Anda sedang mencari Makeup Artist untuk majlis Tunang / Nikah / Perkahwinan anda??


Anda sedang mencari jurumekap untuk majlis Tunang / Nikah / Perkahwinan anak anda??


Anda segan nak hadir ke majlis reunion sekolah/uni suami?? atau majlis reunion sendiri sebab rasa cam muka tak licin, kulit nampak kusam dan takut nampak lebih tua dari kawan2 lain...??


Anda nak kami bantu jadikan anda muda remaja, licin, cover semua yang anda taknak , nampak flawless gitu...??


barulah anda konfiden nak bergambar kan...senyum pon jadi lebih lebar dan mengancam ( bhs orang lama sikit..)


atau nak kami bantu anda jadi yang paling jelitew, gebus gebas shining di majlis tu sampai mengalahkan pengantin..?? 😉


Jangan runsing2 lagi...serahkan saja pada pakar...InshaAllah kami bantu settlekan masalah anda...


Inilah masanya nak cari makeup artist...bila lagi...


Kami menyediakan servis Jurumekap/Makeup Artist ke rumah anda di sekitar Kuala Lumpur, Damansara, Hartamas, Jalan Duta, Setapak, Kg Bharu, Kepong, Jinjang, Bt Caves, Selayang, Sri Gombak, Danau Kota dan berdekatan...yang mana tak tulis tu bgtau je... kalau boleh kami akan pg...



==============================================


MAKEUP ARTIST 

Kami tau anda nak elakkan perkara-perkara berikut dari terjadi :


1. Peralatan makeup ( berus, span)  masih berbekas dengan makeup customer lain sebelum anda...Nanti berjerawatla  muka orang nokk...


2. Makeup yang digunakan tangkap muat je, tak berkualiti... asalkan ada jew...memanglah hasilnya kurang memuaskan walaupun nampak macam dimakeup jugak...tapi kekurangannya akan nampak bila lama sikit anda pakai dan bila anda berpeluh... nampak bercapuk2...


3. Jurumakeup terlalu old school...gunakan teknik zaman merahnya makngah 😂..tegur taknak dengar lak tu...Bukan tak lawa...lawa jugak, tapi zaman 80an lawa la...💋


===============================================

Oleh kerana itu...maka kami mengambil berat perkara2 ini :


1. Menggunakan makeup yang terbaik dan bermutu tinggi untuk memberikan hasil terbaik dan opkos kami cuba meminimakan caj kami walaupun harga makeup yang berjenama memang mahal...

maklumlah...nak hasil terbaik...flawless gitu kan...


2. Juga kami sangat mementingkan kebersihan, setiap berus dan span akan dicuci bersih setiap kali selepas makeup ( ini kami jamin). Biarpun akan ambil masa yang lama sebab kami sendiri tak ingin wajah kami di makeup gunakan berus dan span yang lama tak dibasuh...Kami buat anda sepertimana kami ingin orang lain buat pada kami..


3. Jurumekap menggunakan teknik makeup yang terkini dan up to date...


4. Makeup Artist perempuan ye...( perempuan asli) 😀so, takde masalah batal air wuduk dan bersentuhan dengan bukan muhrim...penting tu...



Ini hasilnya




















































Hubungi saya untuk pertanyaan lanjut...


Boleh call atau sekiranya saya tidak menjawab sila whatsap 


 0173055179 ( AmirahZa)



Comments

Popular Posts